Wszelkie informacje oraz pomoc dotyczącą reklamacji można uzyskać pod numerem tel 94-346-59-16
lub 502-064-88.
Aby skutecznie zgłosić reklamację należy pobrać i czytelnie wypełnić druk reklamacyjny, i wraz z towarem oraz oryginałem dowodu zakupu wysłać go na adres sprzedawcy .
NALEŻY PAMIĘTAĆ O WSKAZANIU NUMERU KONTA na który ma być zwrot kwoty .
Druk Można pobrać ze strony pliki do pobrania http://www.sklep.max-car.pl/downloader
Druk można napisać samemu , ale treść musi zawierać :
DRUK REKLAMACJI
1.
DANE KLIENTA (wypełnia Klient)Imię i Nazwisko __________________________________________________
Kod Pocztowy _________________Miejscowość ____________________________________________
Telefon ______________________ Data wypełnienia reklamacji _______________________________
2.
INFORMACJE O PRZEDMIOCIE REKLAMACJI (wypełnia Klient)Produkt ____________________________ Data i miejsce zakupu ______________________________
Seria/model ________________________ Nr dokumentu zakupu**____________________________
**) numer faktury VAT lub paragonu fiskalnego.
DATA wystąpienia wady ______________________________
OPIS WADY/PRZYCZYNA REKLAMACJI (wypełnia Klient)
3.
DZIAŁANIA NAPRAWCZE/ŻĄDANIE REKLAMUJĄCEGO (wypełnia Klient)(___ ) nieodpłatna naprawa Zgodnie z art. 8 ust.1 Ustawy z dnia 27 lipca 2007 r. o szczególnych
(___ ) wymiana na nowy warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu
(___ ) zwrot zapłaconej ceny * Cywilnego (Dz. U. Nr 141,poz.1176) wybór żądania należy do
(___ )obniżenie zapłaconej ceny* reklamującego.
*możliwe tylko gdy:- naprawa lub wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów,
- sprzedawca nie wymienił rzeczy na nową albo rzeczy nie naprawił w odpowiednim czasie
- wymiana lub naprawa narażałaby reklamującego na znaczne niedogodności.
ZWROT KWOTY MA NASTĄPIĆ NA kONTO ________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________
(Czytelny podpis Klienta)
Ogólne warunki składania i uznania reklamacji KLIENTA
1.
Reklamacja winna być złożona na piśmie i wysłana/dostarczona na adres siedziby Sprzedawcy.2.
Reklamacja obejmuje wyłącznie wady powstałe z przyczyn tkwiących w zakupionym towarze, pod warunkiemprzestrzegania przez klienta prawidłowych zasad użytkowania towaru, określonych w karcie gwarancyjnej oraz instrukcji
montażu i użytkowania.
3.
Sprzedający zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni roboczych od dnia jej zgłoszenia orazpoinformowania Kupującego o wyniku rozparzenia reklamacji.
4.
W przypadku uznania reklamacji towar należy odesłać na adres Sprzedającego lub wskazane przez niego miejsce, woryginalnym fabrycznym opakowaniu wraz z poprawnie wypełnionym formularzem reklamacji, kartą gwarancyjną i
dowodem zakupu (paragon fiskalny lub faktura VAT). Towar powinien być odpowiednio zabezpieczony przed
uszkodzeniem w trakcie transportu (towar uszkodzony podczas przesyłki nie będzie podlegał naprawie lub wymianie w
ramach gwarancji). Towar jest dostarczany do i odbierany z serwisu Sprzedającego na koszt Kupującego.
5.
Prawo do składania przysługuje jedynie w okresie ochrony gwarancyjnej, wyznaczonym w Karcie Gwarancyjnej produktu.Niespełnienie powyższych warunków będzie skutkować odrzuceniem reklamacji. Szczegółowy opis postępowania reklamacyjnego znajduje się w
karcie gwarancyjnej i może być odmienny od powyższych zapisów, z uwagi na specyfikę zakupionego produktu.
4. Adnotacje Sprzedawcy – decyzja dotycząca reklamacji._______________________
Data otrzymania reklamacji _________________
Osoba rozpatrująca reklamację ______________
Data rozpatrzenia reklamacji ________________
(Pieczątka i Podpis Sprzedawcy)
Wszystko należy wydrukować WYPEŁNIĆ CZYTELNIE podpisać i odesłać na adres naszej fiermy. UWAGA NIECZYTELNE ZGŁOSZENIA NIE BĘDĄ ROZPATRYWANE .